نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیوی با عملکرد کلیه 67٪ چگونه آن را بهبود بخشد

خواهر زاده من یک بیمار بیماری مزمن کلیوی است و در حال حاضر عملکرد کلیه خود را تا به 67 درصد کاهش یافته است، ما چه باید بکنم؟ آیا راه هایی است که می تواند کمک به بهبود آن وجود دارد؟

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه 67٪ در بیماری مزمن کلیه؟

برای پرونده او ما درمان جامع استفاده کنید، در غیر این صورت آن سخت است برای بهبود عملکرد کلیه است. در مرحله اول، او نیاز به نگه داشتن یک دولت خوب در رژیم غذایی روزانه، زندگی و همچنین خلق و خوی. در مرحله دوم، استفاده از برخی از داروها برای کمک به درمان، این داروها می تواند به او کمک کند و کنترل تخفیف علایم است. ثالثا، در حالی که پس از راه حل علائم، او نیاز به تنظیم ایمنی و آسیب دیده را ترمیم سلول های ذاتی کلیه خود را برای رسیدن به هدف از بازگرداندن عملکرد کلیه خود را به تدریج و بالا بردن حجم ادرار و همچنین افزایش جریان خون در کلیه ها او. فقط در این راه، بیماری کلیه خود را می توانید بازیابی به طور کامل دریافت کنید.

به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی است و با طب غربی کمک کند. از طریق استفاده از مواد تشکیل دهنده فعال از طب چینی برای حذف سموم واریز در کلیه ها و به بهبود وضعیت هیپوکسی-ایسکمی بافت کلیه به طوری که هدف جلوگیری از وخامت بیشتر از توابع کلیه و همچنین اسکلروز گلومرول را می توان به دست آورد. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده فعال نیز عملکرد تامین مواد غذایی دارند که لازم است برای بازیابی کلیه به طوری که هدف برای حفظ یا بهبود عملکرد کلیه اساسا می توان تضمین شده است.

مهم نیست که چقدر، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با 67٪ آنها خوشبختانه، با درمان مناسب، آنها می توانند شانس به عقب زندگی عادی داشته باشد. بنابراین اگر شما کسی که در این وضعیت هستند، انجام این شانس، اجازه ندهید که این بیماری بدتر و کنترل از دست داده می شود.

اگر شما سوال دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک کند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: